Ľubomír Nagajda l.nagajda at gmail.com
Mon Jan 18 14:43:38 CET 2016

@FM
Ja svoje budem mat urcite hotove, lebo mam v queue inu vec ktoru chcem
riesit od februara a chlapec so spracovavanim dat uz to prezentoval na
neakej konferencii, len k tomu doraba neaky kod, takze to bude tiez koncom
mesiaca urcite.
Ta ruka je otazna.. zatial funguje ukazovak :D To nechajme otvorene do
buducna.

@FM again
Vikendy budu podla mna problem. Cez vikend maju ludia plany s rodinou,
priatelmi, bicyklom, lyzami, psom, zenou, vysavacom... atd.

Dňa po 18. 1. 2016 o 14:32 Ferdinand Majerech <kiithsacmp na gmail.com>
napísal(a):