Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Jan 18 14:31:48 CET 2016

@ventYl:
Myslim ze by to bolo velmi dobre len na zaciatku by sa zisla motivacia
- predpokladam ze par ludi nebude inac vediet co sa deje. Napr.
motivacia pre mna (a s tym co robia napr. v GamesFarm toto by bolo
relevantne aj pre nich) by bola vytvorit si custom
gamepad/klavesnicu/input device - co sme hovorili v sobotu. Mozno ta
Lubova vec sama o sebe by bola dobra motivacia.

@Lubo: keby ze sa nedostanete do kompletneho stadia (moje ocakavanie,
lebo projekty sa pretahuju - prave robim na troch co mali byt
dokoncene do decembra)
vedeli by ste to stale ukazat rozrobene?

K casu: ku 'koncu februara' su 2 vikendy, a este keby som chcel dat
sobotu (lebo vacsina takychto vikendovych veci je v sobotu), je to
20.2 a 27.2 . 20.2 by bolo lepsie v tom zmysle ze je to presne mesiac
od meetupu - nie prilis dlho, ale 27.2 by asi bolo lepsie lebo sa
stanu necakane problemy a nebudeme stihat. Ako to vyhovuje vam?