Ľubomír Nagajda l.nagajda at gmail.com
Mon Jan 18 13:20:56 CET 2016

@EDO: ggetto style si chcem psotavit aj ja - original mam. Prida sa aj
kolega co stavia open source robota.

Vzhladom na to, nerad pisem temy ked niesu upresnene koncepty, ale tak tu
su 2 co som uz pisal a tento extra:
1.) Open source roboticka ruka (3D print + arduion etc..) -host
2.) Metoda spracovania dat na zaklade kvantovej fyziky. - host
3.) Statisticky pocitacom generovana rec. - ja

Ta moja prednaska mala byt asap, ale bolo mi cez vikend velmi zle, takze
este nemam uplne hotovy kod, aj ked hlavne algoritmy mi pridu spravne.
Takze to odhadujem na neaky februar.

Moze byt?

Dňa po 18. 1. 2016 o 13:14 E D <ventyl86 na netkosice.sk> napísal(a):