Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Jan 18 13:06:28 CET 2016

@Lubo:
... aby $STUFF bolo viac nez jedna vec, od *viac nez jedneho
cloveka* ...

Cim viac veci tym lepsie, hlavne kedze ak ja a spacok budeme mat tak
blizko suvisiace veci je to stale viac-menej jedna vec.

(Tiez, toto som mal napisat v prvom poste, ale z casovych dovodov by
to muselo byt cez nejaky vikend - to by ale malo vacsine terajsich
ludi na gamedev meetupe vyhovovat - este nebudeme mat hordy studentov)

FM