spacok spacok at gmail.com
Mon Jan 18 12:59:18 CET 2016

@fedo nejak sa to pokusim prisposobit, rozdelim to na dve casti pre
vseobecny prehlad a fujto look default po instalacii, vyvratim niekolko
mytov o awesome (ako napr to ze je to tiling WM), spravim nejaky kratky
uvod do lua a tiez sa pokusim hlavne vyvratit par mytov (ako napr ze lua je
objektova) a potom sa vrhnem na moju vlastnu implementaciu co mam porobenu,
ak dovtedy dokoncim aj plugin na wifi tak to bude v celku maso :-P. Len
dufam ze mi dovtedy dojde novy display lebo moj som na notasku praskol a
cakam na balik z ciny