Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Jan 18 12:52:26 CET 2016

@spacok:

OK, ale ak by si chcel cisto o awesome, vies to urobit tak aby to bolo
stravitelne pre tych ludi?

Vacsina z nich bude windows, tych par co poznaju konzolu/Unix su mac
alebo mozno nejake Ubuntu bez znalosti jeho vnutornosti. Fungovanie
veci v linuxovom systeme je pre aj technickych ludi co Linux nevideli
vyrazne menej zazivne ako napriklad 'yaay space' efekt cohokolvek
kozmonautickeho, uchopitelny efekt 3D tlaciarni, bitcoin efekt
bitcoinu atd.

Ak vidis ten konkretny navrh co som napisal, je tam viac nez len
awesome - cely 'zivot bez mysi' - to myslim ze vysvetlit viem
prijatelnou formou, t.j. ciel pouzivat len klavesnicu a preco/ake to
ma vyhody, preco vobec nieco ako awesome existuje (vid lubov post),
celu excentricku komunitu co si stavia custom klavesnice (pekne
obrazky), atd.

Ak budes hovorit detaily o konfiguracii awesome, predpokladam ze to
bude obsahovat kopu informacii o veciach co z tej konfiguracie
pouzivas (tilda, conky, xrandr... whatever) - co tymto ludom nic
nepovie lebo nemaju sajnu co to je.

A tiez - vies to dat do 45 minut aby sme sa vosli viaceri?

Jeden sposob ako si toto ale viem predstavit:

* spravim high-level 'klavesnicovu' vec, motivaciu
* dalsi prispevok spacok - zaciatok by si ukazal svoj mega awesome
awesome desktop,
  a potom linuxove detaily ako si sa k tomu dopracoval

@Lubo: cakam na tvoj navrh :p