Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Jan 18 10:40:55 CET 2016

Caute,

(Predpokladam ze par ludi uz serem tymito vyzvami... ale zase nemozem
povedat ze by som s tym planoval skoncit.)

Vyzera ze na gamedev meetup pride dost ludi, a zase v buducnosti
(marec nie, ale maj dost mozno) sa to asi presunie na UPJS lebo do
v01du sa to nevojde. Takze by som chcel vyuzit prilezitost *teraz* aby
sme prilakali par ludi.

Chcel by som vo stvrtok pocas stretnutia announcovat nieco typu:

$DAY.$MON.2016 v priestoroch v01du bude $STUFF, kde
$STUFF je nieco :

* co zaujima alebo sa tomu venuju ludia z v01du
* nie je to gamedev
* co zaujima aj technickych este-nie-v01d-clenov, ako ludia co pridu na meetup

A chcem aby $STUFF bolo viac nez jedna vec, od *viac nez jedneho
cloveka*. Jednu z tych veci spravim - ale nieco ine by musel spravit
niekto iny (ventyl, spacok, Lubo, arisum, jeden z hibernujucich
clenov, kto chcete).

Navrh 1:

Niekolko prednasok/inych prispevkov tykajucich sa kozmonautiky (lebo o
tom vie nieco povedat aspon ventyl/spacok/ja a je to momentalne
popularne).

Napr: (vyvoj ruskeho vesmirneho programu, buducnost pohonu vo vakuu,
 znovupouzitelnost rakiet, kolonizovatelnost telies slnecnej sustavy, atd.)

Navrh 2:

Viacero ukazok projektov/veci co kto prave robi.

Napr. ja by som vedel nieco povedat o 'emulatoroch a robeni vlastnej
konzoly' alebo 'klavesnicovej filozofii
(vim/pentadactyl/awesome/mechanicke klavesnice/cmus/atd)',
'jazyku D a jeho ekosysteme', atd.
Myslim ze tu by boli OK aj recyklovane veci, napr. ak mate prednasku
co ste uz robili.

Ak by sme to chceli spravit, trebalo by nam zoznam veci co budu *a*
datum - uz vo stvrtok, co je o 3 dni. Datum by som predpokladal niekde
medzi tymto a dalsim gamedev meetupom - napr. koniec februara.

FM