[v01d-general-discussion] Udrzba priestorov - vikend

E D ventyl86 at netkosice.sk
Mon Jan 18 08:16:06 CET 2016

dalsie findings
- minimalne s mojimi crapplami sa projektor nemal rad a nechcel
spolupracovat. nevedel som ale, ci je problem na strane cinskej DVI/
DVI redukcie, alebo s len nvidia drivery povedali, ze teda budu
ignorovat to, co sa deje na DVI-cku. zobral som HDMI kabel aj DVI/HDMI
redukciu otestovat do roboty a tie su funkcne.
- VGA rozhranie projektora funguje, na prezentacie je to dajme tomu
pouzitelne, jas to ma dostatocny na to, aby bolo co-to vidno na stene
na velkom obraze, ale male pismena su rozmazane kvoli downsamplingu.
- Dobre, ze som sa nesnazil kupit konzolu podla prveho dojmu o tom,
aka bude dobra. Budeme potrebovat konzolu trocha dlhsiu. Tento tyzden
to riesit nebudem, mohlo by to dopadnut len horsie, ako to je.
- Internety som nerozchodil preto, lebo v instalacnom manuali routero-
opto-endpointu sa pise: nastavte IP adresu v rovnakom subnete, ako je
IP  napisana na stitku na boxe, otvorte Internet Explorer a zadajte IP
adresu zo stitka do adresneho riadka. Problem je v tom, ze routero-
opto-endpoint na tej IPcke na porte 80 nepocuva.

Sent from my old crappy Mac