[v01d-general-discussion] Udrzba priestorov - vikend

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Sun Jan 17 20:28:33 CET 2016

Update stavu po vcerajsku:

- spacok vypratal nabytok a doniesol CRT televizor
- ventyl vycistil velky chunk dlazky
- umyli sme stolicky
- premiestnili sme nabytok aby sme mierne zvysili
  kapacitu a aby to slo s projektorom
- ventyl otestoval projektor, bude pouzitelny
  (aj ked v marci pre bwpowa neviem)
- kupil som cast obcerstvenia, dalsiu cast donesiem neskor
- doniesol som server (ale este nema SW cast aby som to mohol nazvat 'server')
- net sme este nesfunkcnili

Nabuduce este donesiem sietove kable - som zabudol, a staru klavesnicu
ak zistim kde som ju dal.

FM