[v01d-general-discussion] Udrzba priestorov - vikend

spacok spacok at gmail.com
Fri Jan 15 14:39:29 CET 2016

Ja uz ani neviem kde sa co deje ale nabytok by mal zajtra zmiznut. Potom
riesim svoj barak cize vela casu v priestoroch nestravim. A popravde na
tvojom mieste by som sa na cele drhnutie dlazky vysral lebo sam spravis max
50x50 cm. To by bolo treba spravit jednu brigadu a dat to cele dokopy. Len
ja momentalne fakt nemozem.