[v01d-general-discussion] Udrzba priestorov - vikend

E D ventyl86 at netkosice.sk
Fri Jan 15 14:07:52 CET 2016

V priebehu zajtrajska by nabytok navyse mal zmiznut a mala by
pribudnut slubena CRT telka. O 13tej uz asi bude skor viac cas na
pratanie, nez na schovavanie nabytku. Ja tam budem zrejme tiez nejakym
sposobom instalovat projektor. Len neviem, ci ma zmysel kupovat nie
uplne kompatibilnu konzolu na projektor, ktora bude stat peniaze a
bude zbytocne zaberat vela miesta, ale moze byt zajtra. Bohuzial som
roznymi sragorami busy.

Sent from my old crappy Mac