[v01d-general-discussion] Gamedev Meetup 1 & stuff

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Fri Jan 15 09:25:51 CET 2016

OK, nevedel som ze sa viem dostat na v01d na FB bez konta, teraz vidim
ze este si nepostol, takze updated verzia:

```
gamedev meetup KE 1

Stretnutie herných vývojárov a náhodných pozorovateľov.

Štvrtok 21.01 o 18:00, v [priestoroch
hackerspace](http://www.v01d.sk/wiki/Sk/Kontakt) v01d na Národnej
Triede 74.

Defaultný formát:
2 krátke príspevky (prednášky, demá, workshopy, whatever) prekladané diskusiou.

Príspevky:

* Peter Adamondy niečo povie o projekte **Clumzee**, o úskaliach
vývoja, QA a trochu o firme
**Triple Hill**.
* Martin Bačo príde ukázať jeden so zo zrušených konceptov **Fishcow**.

Ako vždy, všetko je work in progress.
```