[v01d-general-discussion] Gamedev Meetup 1 & stuff

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Thu Jan 14 22:14:09 CET 2016

Toto som vyplul v polospanku, abstrakt to nie je a ani nema byt (btw,
slovo abstrakt by som pri v01de nepouzival ani pre abstrakty - pri
editovani contentu stranky som si vsimol ze odstranenim slova
'abstrakt' nad abstraktom sa pochopitelnost textu znizi o nic).

Je to markdown, neviem ako sa formatuje na G+/FB ale len linka si
format vyzaduje.

Okrem toho, feel free to edit.

```
gamedev meetup KE 1

Stretnutie herných vývojárov a náhodných pozorovateľov.

Štvrtok 21.01 o 18:00, v [priestoroch
hackerspace](http://www.v01d.sk/wiki/Sk/Kontakt) v01d na Národnej
Triede 74.

Defaultný formát:
2 krátke príspevky (prednášky, demá, workshopy, whatever) prekladané diskusiou.

Príspevky:

* Peter Adamondy: **Clumzee**, O úskaliach vývoja, QA a trochu o firme
**Triple Hill**.
* Ferdinand Majerech: IHRA a gamedev na UPJŠ

Ako vždy, všetko je work in progress.
```

FM