[v01d-general-discussion] Gamedev Meetup 1 & stuff

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Wed Jan 13 10:01:16 CET 2016

Pracujem na tom (nie na stranku, ale nieco co ti dam - stranku este
len prepisujem textovy content v textaku u seba) - len jeden clovek si
uvedomil ze to nie je uzavrete (chcel ukazat nieco co nechce aby
skoncilo na verejnosti) - tak riesime co s tym, prinajhorsom ja
pripravim nejaky placeholder content.

FM