[v01d-general-discussion] Gamedev Meetup 1 & stuff

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Thu Jan 7 15:50:21 CET 2016

Caute,

Len pisem aby nebolo nejasne:
gamedev meetup uz oficialne bude vo stvrtok 21.01 o 18:00, zatial
vsetkym co som kontaktoval to vyhovuje.

Do vtedy mame 2 vikendy

Predpokladam ze este furt tam je ten extra nabytok, a tento vikend asi
ani nepridem s nicim pomoct lebo som furt chory. Ak tam na *dalsi*
vikend stale bude, natrepem ho do kuchyne vyuzivajuc jej plnu
vertikalnu kapacitu.

@bwpow: to testovanie na streamovanie by som riesil az potom, mozno ak
sa stihne dalsi vikend ale asi nie.

Tiez robim na navrhu prepisaneho contentu stranky, zatial v cisto
textovej forme a potom by som to tam (po kritike) chcel dat naraz.
Nebude to mega zlepsenie/zmena len sprehladnenie, odstranenie
planovanych prednasok ktore sa maju uskutocnit o -2 roky a klasicka
news sekcia.

FM