[v01d-general-discussion] Gamedev meetup 1- navrh datumu

Eduard Drusa ventyl86 at netkosice.sk
Wed Dec 9 23:33:50 CET 2015

ma to nejaky smradfonovy displej, rozlisenie je smradfonovy standard
840x480, ma to pomerne hrube zrno, pri sedeni menej ako 2m od steny je
jasne rozoznat pixle.

Sent: Wed, 9 Dec 2015 23:24:38 +0100
From: Samuel Kupka <skupka at sageteam.eu>
To: v01d hackerspace general discussion
<v01d-general-discussion at lists.v01d.sk> Subject: Re:

--
Videl som krásu, lásku, šťastie, aj peklo, smrť a nenávisť a pochopil
som, že niektoré z problémov sa dajú opraviť obyčajnou izolačkou.