[v01d-general-discussion] Gamedev meetup 1- navrh datumu

Samuel Kupka skupka at sageteam.eu
Wed Dec 9 23:24:38 CET 2015

To rozlisenie naozaj moze byt problem. Aj na fullhd videach na youtube
je niekedy problem rozoznat niektore prvky. Ake ma teda rozlisenie?
800x480? Skusim spravit nejake screenshoty s tym rozlisenim a mozes
skusit, ci to bude citatelne na projektore.

Ten neskory marec je najlepsi. To by som uz mal mat hotovu hru na ihru.

Samo