[v01d-general-discussion] Gamedev meetup 1- navrh datumu

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Wed Dec 9 19:04:07 CET 2015

IMO je to dobry napad, v KE prevazuje Unity ale je velmi malo ludi
ktori su 'fundamentalne unity' a mame dost ludi co zvazuju UE4 - a
nikoho co ho realne skusal/view pouzivat (ja tiez patrim do tejto
kategorie).

Na livestream IMO najprv treba nejaky test aby sme zistili co nejde a
ako spravit setup
(a budeme potrebovat repraky - a mikrofon aby sa ludia mohli pytat
otazky - to zozeniem).

Malou limitaciou bude rozlisenie nasho projektora - ak budes
streamovat nieco z UEditora asi ho budes musiet mat otvoreny ako mega
male okno aby bolo vidiet co sa deje v interfaci.

Myslim ze 21.01 je na livestream prilis skoro, lebo neviem ci stihneme
otestovat ten setup (este musime vykopat ten nabytok - a vlastne este
som ani neodskusal net) *a* ty stihnes pripravit content, ale dalsi
meetup (ciel - 2 mesiace, teda neskory marec) by bol OK.

FM