[v01d-general-discussion] Gamedev meetup 1- navrh datumu

Samuel Kupka skupka at sageteam.eu
Wed Dec 9 01:18:25 CET 2015

Caute,

ja sa tych meetingov asi nebudem vediet zucastnit. Do Kosic sice uz
obcas chodim, ale vacsinou som rad, ze som rad a spim, kedy je to mozne.
Ale chcel by som sa opytat, ci by napriklad bol zaujem o seriu zopar
live streamov ohladom Unreal Engine 4. Nieco, ako bolo kedysi o MoSyncu,
pod hlavickou V01Du.

bwpow