[v01d-general-discussion] Gamedev meetup 1- navrh datumu

spacok spacok at gmail.com
Tue Dec 8 10:37:37 CET 2015

Poriadny masochista sa vzdy hodi.... popytaj na vianoce bic a klieste.
Nabytok asi cez vikend poriesim, len rozoberanie mojho stareho je akosi
zahada a ak to nechcem rozoberat sekerou tak to chvilu potrva (bol som
optimista ze mi postaci pacidlo a kladivo ale sudruhovia nabytkari to
postavili podla komunistickeho vzoru jeden gauc na jeden zivot a az na
preliacene dosky ten skurveny gauc drzi jak keby ho vytesali z mramoru, a
asi aj tolko vazi )