[v01d-general-discussion] Gamedev meetup 1- navrh datumu

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Tue Dec 8 01:10:54 CET 2015

Caute,

Zacinam sa pripravovat na 'prvy' gamedev meetup; s cielom nebyt
natolko 'mildly fail' ako ten nulty. Povodny plan 07.01 je IMO prilis
blizko ak si niekto bude chciet pripravit prednasku/demo/whatever, tak
navrhujem 21.01 (stvrtok) 18:00. Kolkym ludom takyto cas vyhovuje?

(BTW, ak niekto z v01du nahodou nieco herne chce ukazat, priestor stale je).

V kazdom pripade do tohto stretnutia treba stihnut:
- vypratat nabytok (pripadne nudzovo sa mozem pokusit docasne
skomprimovat stolicky do kuchyne - kresla skomprimovat neviem)
- a vlastne ma nic ine nenapada, je vela nice to haves ale nie nutnosti

- Ja by som sa chcel dokopat k tomu website contentu (nie este
prerobeniu) aby tam bola aspon zmienka o gamedev meetupe.
- a k ARM hernej konzole, cakam ci este nahodou sa nachvilu
neodvypreda RPi Zero. Nech to aspon robi dojem ze je tam nieco herne
(btw dodov pokus o ARM konzolu v Antiku bol velky uspech, v
hratelnosti aj v otravovani mainstreamTV-chtivejsich kolegov)
- a zase zoskrabat kus svinstva z dlazky, tymto tempom budem o rok hotovy
- Ten mini x86 server mam viac menej pripraveny, len virtualizaciu som
docasne vzdal - mam dojem ze to potrebuje vyssi level masochistu nez
momentalne som - ale skusenosti z tejto oblasti mi pribudaju takze sa
asi este k tomu vratim.

FM