[v01d-general-discussion] navrh na prednasku/workshop - profilovanie

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Tue Sep 23 11:15:51 CEST 2014

Cau,

(toto je reply na Lubov post len neviem ako odpovedat na mail z digestu)

Moj navrh na prednasku/workshop stale plati.

Stretnut sa o 19:00 je pre mna neskoro (niesom z kosic, vlaky). V pripade
samotnej prednasky/workshopu to prezijem, ale mimo toho by som sa chcel
takemu casu vyhnut (domov sa dostanem az 23-24:00)

Navrh som zuzil na profilovanie, kedze bol masivny zaujem a kedze prave
pisem vlastny profiler. Zaklad by mal byt (workshop - treba stroje)
prehlad/odskusanie roznych druhov profilerov na Linuxe.

Prehlad by mal byt do sirky, nie do hlbky, miereny na ludi co ani nie nutne
vedia C/C++ (naucit sa ake profilery existuju a ako ich spustit/co zhruba
dokazu ale nejst do detailov). Predbezne to zvladam "niekedy v Oktobri",
idealne v druhej polovici.

Co neviem je aky je 'postup' vo voide - moja hruba idea je, dam veci pre
workshop na GitHub (slidy + kratky 1suborovy zdrojak na profilovanie (asi
C++, mozno C) + 1 copypastovatelny command na instalaciu vsetkeho
potrebneho na debian/ubuntu/mintoidoch, kto ma nieco ine musi zistit ako sa
baliky volaju na jeho systeme) a pridem tam. Je tam prave teraz pripojenie?
(GitHub). Aky cas je idealny (45 minut? 60? 90? - viac ako 90 myslim ze je
prilis)

FM