[v01d-general-discussion] Profiling - reply

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Oct 6 15:51:44 CEST 2014

@ventYl:

Zo zdrojakov kompilovat je tu neprakticke; nejde o profilovanie do hlbky
ale o prehlad nastrojov co existuju. Asi nechces kompilovat perf *a*
valgrind(callgrind/massif) *a* kcachegrind *a* CodeXL (je ten vobec open
source?) *a* <prave ma nenapadne>.
(Tiez @ventYl: mam podozrenie ze ty uz v hlave prehlad Linux profilerov mas
:p)

@spacok:

OK, cakal som ze su tam vsetci ubuntaci/debianoidi/mintisti ale z toho co
citam vidim ze megacommand nema zmysel lebo nebudem robit 10 megacommandov
pre jednotlive distra. Spravim zoznam balickov akonahle si budem isty co sa
da stihnut/co chcem ukazat. Balicky nebudu invazivne (a ked nieco nechces
tak si to nedas). Spravim ale aj megacommand pre pripadnych ubuntistov, ten
workshop je orientovany hlavne na ludi co nikdy neprofilovali.

@spacok/lubo

Virtualke by som sa chcel vyhnut, nie som si isty co to urobi s niektorymi
viac low-level profilermi (perf, CodeXL, mozno ine) ktore priamo vyuzivaju
obskurnejsie featury CPU, a ak ak to bude OK neviem ci to mierne neovplyvni
beh profilovaneho kodu (context switche, vyhadzovanie z cache, extra
interrupty atd.). Ale este to definitivne nevylucujem, pravdu povediac
neviem o tom dost.