[v01d-general-discussion] Fwd: (v01d) - datum, organizacne.

E D ventyl86 at netkosice.sk
Mon Oct 6 15:47:58 CEST 2014

Stale premyslam, co donho zaradim tak, aby toho nebolo ani malo ani
vela. Ale vlastne by som mal riesit aj to, co riesi Fero, aby workshop
nespadol do formy prekazky kvoli tomu, ze ludia nebudu vediet
rozchodit cross-compiler. A pri tomto je asi virtual no-go opsna, lebo
viac casu zabijeme rozchadzanim roznych virtualov v USB-passthrought
mode, nez samotnym napalovanim.

Ale ak to ma byt ghetto-style, tak asi necham zbuildit cross-compiler
v ramci workshopu. Zas tak dlho to tusim netrva. Potom by to bolo asi
v style:
Part 1: Get the tools - kompilacia avr-gcc toolchain + avr-libc na
kolene + avrdude
Part 2: Build the hardware - stavba napalovacky na nepajive pole
Part 3: Burn it down - ozivenie napalovacky pure lowcostovou LPT
napalovackou
Part 4 (optional): Zoskladanie blikacky na dalsie nepajive pole a
napalenie jednoducheho softu aby bolo vidno, ze vsetko funguje.

Bottleneck bude ozivovanie ludmi poskladanych napalovaciek na
LPTckovej napalovacke, lebo taku budeme mat asi len jednu. Kompilacia
AVR-gcc moze chvilu trvat, ale to sa da paralelizovat so skladanim
napalovacky na nepajive pole, lebo obe cinnosti nejaku dobu potrvaju.
Ak si ludia so sebou zoberu linuxovu masinu s funkcnym prekladacom,
tak ani zakladne gcc, ani avr-libc ani avrdude by nemali mat nejake
drasticke zavislosti, aby sa to nedalo skompilit na mieste.

Sent from my old crappy Mac