[v01d-general-discussion] Fwd: (v01d) - datum, organizacne.

Ľubomír Nagajda l.nagajda at gmail.com
Mon Oct 6 15:29:43 CEST 2014

Ahoj Fedo,
po precitani reakcii si myslim, ze najlepsie bude pripravit virtualku ktoru
rozdistribuujeme medzi ludi, co budu mat zaujem. Ak si dohodneme datum a
cas, tak sa stretneme 10 min skor a ja uz neako vymyslim sposob distribucie
:)

VentYl? Planoval si ten svoj workshop? Teda, je este aktualny ten tvoj
navrh? Mam chut sa zacat hrat s niecim a takyto motivacno-informacny ws by
mi prisiel vhod :)

Lubo.

Dňa 6. októbra 2014 13:57, spacok <spacok na gmail.com> napísal(-a):