[v01d-general-discussion] Fwd: (v01d) - datum, organizacne.

spacok spacok at gmail.com
Mon Oct 6 13:57:21 CEST 2014

ventYl neries my sme stara skola

Inak strasne by ma zaujimal ten megacommand, hlavne to jak to chces spravit
a co to bude instalovat na mojom gentoo, ventYlovom slacku (resp MacOff),
popripade co to nainstaluje na LFS resp debilan blbuntu fedora a pod....
Keby si iba na mailing list poslal zoznam balikov ze co by mali mat
pritomni nainstalovane a max tak doniest nejaku virtualku kde bude bezat
nejaky okresany linux s potrebnymi toolmi (myslim ze ked napises ze
virtualka o velkosti cca 100M bude k dispozicii pre VirtualBox tak s tym
nikto nebude mat problem, popripade ak treba tak ti nieco take aj mozem
pripravit zabere mi to mozno aj obejnajsiu pauzu v praci, popripade to
mozem spravit aj na viac virtualok - KVM?),

Hlavne pls nic neries megacommandom... ja megacommandy nemusim, hlavne
potom po megacommandoch cistit OS je velmi neprijemna vec, vznika tam
megabordel bez kuriev za to s hodne kurvitkami.

Dakujem za pochopenie.....

spacok