[v01d-general-discussion] Navrh - forum

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Sat Nov 1 19:27:21 CET 2014

[TLDR: existuje moznost spravit forum pre v01d]

Cau,

Chcel som to spomenut na Profiling prednaske ale zabudol som na to,
takze posielam tu.

Robim forum pre IHRU (sutaz v tvorbe hier organizovana ludmi z UPJS),
pricom kvoli byrokracii v UPJS to nie je na ich serveroch a spravil
som to 'genericky' aby nemuselo byt forum iba o IHRE.

http://forum.defenestrate.eu/index.php

Mozem tam spravit subforum pre v01d - otazne je ci by to niekto pouzival.

Dovody preco forum:

Toto je moja de/motivacia: Snaha o viditelnost v01d v IHRA komunite a
naopak a o vytvorenie 'jedneho menej mrtveho fora' namiesto 'dvoch
viac mrtvych for'. Po minulom rocniku si myslim ze IHRA ma znacnu
podmnozinu velmi schopnych ludi ktori by mohli byt relevantni pre
v01d. (Nie masivnu, ale nie zanedbatelnu. Prinajmensom tak 1-2
hardcore C/C++ ludi rocne ktorych v01d moze ale nemusi zaujimat - a
neurcity pocet umeleckych typov) (minula IHRA mala 27 tymov - 15
dokoncilo hry - takze realne cisla mozu (nemusia) byt lepsie).
- Samozrejme tu je caveat ze este ani nevieme ci forum bude niekto
pouzivat z IHRY samotnej (este o nom nikto nevie) - aj ked na minulej
sutazi bolo vidiet zaujem.

Forum je pouzitelnejsie *aj pre technickych userov* (formatovanie
kodu, vkladanie obrazkov, atd) (+ subjektivne - ja preferujem forum
pred mailing listom uz len preto ze nedostavam kazdy jeden prispevok)

Lubo hovoril ze sa snazil dostat nejakych umeleckejsie zmyslajucich
ludi a nedostali sa cez mailing list.  Point je ze mailing list je
relativne menej user friendly, a nie, vysvetlovat umelcovi ako
pouzivat mailing list nie je take trivialne ako to moze zniet.

Stale to nie je facebook (OK, toto je tiez subjektivne, facebooku sa
nedotykam. Ale poznam dost ludi, technickych aj netechnickych, co sa
ho nedotykaju tiez)

Dovody preco nie forum:

Nie je to dead simple ako mailing list.

Nema to featury 'velkeho' fora (vid lightweight forum framework -
nechce sa mi srat s molochmi typu PHPBB).

Bezi to na lacnom shared hostingu (WebSupport) a maintainuje to clovek
(ja) ktoremu moze trvat den kym sa dotrepe upgradovat forum ked pride
bezpecnostny update. (toto ciastocne minimalizujem pouzitim velmi
lightweight/jednoducheho forum frameworku (FluxBB)).

Sorry za lispovsky text.

FM