[v01d-general-discussion] tricko

Michal Kubenka mkubenka at gmail.com
Thu Apr 18 15:30:01 CEST 2013

videl a zopar z nich aj nosim (i ked bude to uz nejaky rok), mozno si mal
zlu seriu, alebo sa kvalita zhorsila, neviem

mozem pripadne zobrat skusobne len jeden kus, pripadne sa spytam ci nema
este nejake na sklade, aby mi ukazal

kazdopadne, kto chce moze si doniest aj vlastne tricko nemal by to byt
problem ;-)