[v01d-general-discussion] tricko

Sid x sidha2 at gmail.com
Thu Apr 18 15:09:37 CEST 2013

nic v zlom len ci tie tricka konkretne objednane z toho obchodu si aj videl
v reali. Mam pocit ze som si prave odtialto raz objednaval biele ciste
kvoli potlaci a doslo tricko sirsie jak vyssie ... jak na zakrpateneho
prehamburgerovaneho amika akurat tak (velkost L) . Tusim maff mal take s
nbusr123 na bh sesne :)))) co sa donho mohol zmestit 2x a pupok mal holy

Dňa 18. apríl 2013 13:48, Pavol Rusnak <stick na gk2.sk> napísal(-a):